Star, Ullared, 100% och nya uppgifter, nya beslut.

Ja, de har gått en tid sen senast jag skrev och en del har hänt.

Bla. så har ju sångtävlingen Star 2009 blivit avgjord. Vann gjode Ottilia som var otroligt duktig! Henne kan ni se på Stars hemsida nu, där ligger hela finalen i film klipp, www.star.pnp.nu

Jag har ju också varit på en tripp till Ullared. Och när man säger Ullared till folk så har alltid folk en massa frågor och folk tycker alltid nått. De fåniga i det är att folk som inte ens har varit dit kan stå och kommentera hur dum man är som åker dit och att man har ju hört att de e ju så långa köer, så varför ska man åka dit... bla, bla, bla....
Jag vet inte, men jag tycker inte att man ska yttra sig för mycket om sånt som man inte vet nått om... Man kanske skulle kolla själv först? Eller?

I alla fall så gjorde jag en del bra klipp där nere, är ni förvånade?
Jag köpte nya täcken och kuddar till våran säng, lite kläder och lite annat också.

Sen har jag också fått ett jätte bra jobb erbjudande. Jag blev erbjuden att gå upp i tid. Så nu mer jobbar jag 100%.
Detta därför att en kolega har gått ner i tid därför att hon har börjat plugga, så då behövde man en vikarie för henne. Det kan bli ett bra tag fram över, hon pluggar nämligen för att bli präst, så när hon är klar så är hon ju präst och då vill hon väll antagligen bli de.

Så jag kommer att få lite nya uppgifter nu. Tex. så kommer jag att arbeta lite med hemsidan på jobbet och kanske lite med annonsering och så också.
De ska bli kul!

Idag så är det dags att möta Ungdomsensamblen igen. De är så roligt! Onsdagar är min favvo dag! Jag får en sån kick av dessa underbara tjejer! Idag ska vi börja jobba med nya grejer så det ska bli spännande!

Jag har nog föresten tagit ett nytt beslut vad det är jag vill göra med mitt liv. Jag tror att jag har bestämt mig för vad det är jag vill göra. Jag måste bara låta tanken gro lite och se om det känns bra. Och innan jag är helt färdig med detta så vill jag inte säga mer än så här. Men det är lite spännande att se hur det blir :)

Nej, dags att bege sig iväg!

Ha en bra dag!

Kram!

Kommentera här: