Resor

Vad skönt det är med helt lediga dagar!

Jag har väll inte haft en på typ 2 veckor nu, tror jag då det här är super skönt!

Har tagit en väl förtjäny sovmorgon idag. Jag funderar på att försöka övertala min sambo att åka och hälsa på min mamma och pappa idag, för det var ett bra tag sen vi var dit.

Sen måste det pacas idag för imorgon bär det av till Undersvik för Vägen del 3- den sista.
Det ska bli kul och spännande att se vad de blir :)
Och sen ska det bli spännande att höra om det blir en resa med den gruppen och vart den bär av i så fall. Tidigare år har de varit i Berlin, och dit åker jag gärna igen, underbar stad! Men de har också varit i Rom och dit skulle jag ABSOLUT inte säga nej till att åka! Vilken häftig stad de måste vara!
När jag sitter och tänker på resor och så så slår det mig att man borde resa mer! Det är ju så sjukt kul att se andra städer och länder! Och framför allt så skulle jag vilja åka tillbaka till Paris. Det var en sån otroligt härlig stad med en fantstisk atmosfär!

Jag skulle vilja åka till New York, Aten, Peking och någonstans i Thiland och någonstans i syd amerika och kanske tll australien någon gång också.
De är ställen som jag absolut skulle vilja se!
Och så skulle jag också vilja kunna följa med min syster när hon fyller 40. För då hr hon sagt att hon ska till syd afria och se the big 5 (elefant, blåval, noshörning och 2 till som jag inte kommer på just nu). Det skulle vara så häftigt!

    

  

 

 

 

 

 

 

Kommentera här: