Nästa konsert och rolig kurs nästa vecka.

Ja, då var man tillbaka hemma igen.

Det gick bra på begravningen och de var så nöjda så.

Nu sitter jag och pluggar lite låtar till morgondagens upptädande tillsammans med Maria och Sara, det ska bli grymt kul!

Programmet kommer nog att passa lite äldre personer också, så de e bra!
De e ju nämligen PRO vi ska sjunga för.

Nästa helg så ska jag på en kurs i Uppsala som heter Lusta att leda, om jag inte minns fel.
Det är en dag för körledare. Det är andra körledare som kommer att berätta och lära ut hur de gör, det ska bli grymt kul!
Två personer som jag känner till sedan tidigare ska vara med där också, och de har verkligen ett bra sätt att leda på.  Deras kör är ju helt grym och de verkar ha så kul också, så de ska bli kul att höra hur de gör.
Och så ska den som blev årets kör dirrigent 2008 vara med också, och hon lär ju vara bra också...

Tänkte att jag skulle bjuda på ett smakprov på vad jag ska sjunga imorgon också, den här är så grymt bra!

Kommentera här: