Lite deppig...

Kursen i helgen var jätte kul!

Känner mig otroligt inspererad! Och Peter och Arvid är ju hur bra som hällst!!!
Men det var fantastiska människor allihop!
Får se om de blir någon fortsättning på det där.

Jag känner mig lite deppig. De e saker som jag tycker känns lite små retliga och jobbiga som gör att jag känner mig lite nere. Jag skulle vilja att de bara blev bra av sig själv men så är de ju sällan med saker, utan man måste ta tagi de själv, men jag har ingen ork eller lust!
Jag vill inte prata om de, jag måste liksom själv besluta mig för hur jag vill göra innan jag KAN prata om de. Och just nu så orkar jag inte...

Nej, jag ska inte snöa in i de där nu.

I veckan ska jag försöka ta mig i kragen och ringa en sångpedagog som jag fått nummeret till. Jag känner efter det här i helgen att de skulle vara så skönt att få arbeta med rösten, och kankse skulle de göra mig lite glader också.

Nej, en film fanske skulle sitta fint nu! Är hemma själv, F jobbar natt och de e sååååå tråkigt!

Kram!

Kommentera här: