Katt j....r!!!

God morgon!

Vaknade med ett ryck! Ser att katten sitter i fotändan av sängen och hulkar! Tar katten och kastar iväg den för att slippa ha katt-spya i sängen!!
3 doppar blev det kvar, och resten hamnade på golvet.
Det är andra gången den här veckan som den katten spyr. Undrar varför? Mask kanske? Får nog prova att avmaska henne.
Här om dagen så hade jag nästan gjort mig av med mitt jätte berg med tvätt och då ringer F mig på jobbet och berättar att någon av katterna hade skitit!! på gästsängen och en av mottorna! Då blir man så där lite lagom glad och ganska less....
Mina katter är lite jobbiga just nu. Vad gör man...

När jag till slut tittade ut genom fönstret, eller snarar balkongdörren när jag kastade ut katten, så var det aldeles vitt. Då blir man som ett litet barn på nytt. Då släpper all den där irritationen som man kände ett litet tag och så ler man. Bara för lite snö, som med all säkerhet är borta på mitten av den här dan och så är det blaskigt och äckligt!

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen ska jag dra ner till jobbet och sno ett piano där en stund för att sjunga upp lite och öva en av sångerna jag ska sjunga idag. Det är en gammal psalm och den har jag aldrig sjungit förr, men den var ganska trallvänlig så jag får väll sjunga igenom den ett par gånger så sitter den sen.

Ha en bra dag!

Kram!

Kommentera här: