Bra dag!

Kul dag!

Föst va de sopplunch, de kom inge vidare med folk men dom som kom var glada och trevliga!

Sen blev det lite planering av Musikalensamblens Alla hjärtansdags konsert, vi bestämde programmet och delade upp lite olika ansvars områden. Blir nog bra :)

Sen var de konfirmader och idag var det besök av POLISen.
De var kul! Och de var två mycket duktiga killar tyckte jag.

Sen kom Peter och F och ställde upp grejer för att spela in Star 2009:s vinnare, Ottilia.
Och samtidigt kom Ungdomsensamblen. Vi övade och de gick helt ok. De blevlite korvstoppning av stämmor och så, men de blir bra! De tar till sig ganska snabbt i den gruppen, så de blir bra!
Marcus kom också så vi hann sjunga lite med han och jag hann prova lite på en sång jag tänkt sjunga på julkonserten. Men vi får se om de blir så...

Sen lyssnade vi lite på Ottilas inspelning och de lät bra! De var ju inte färdig mixat, men hon sjunger ju bra jäntan! Pch 13 år är hon bara också!!

Kolla in henne här:





Nu sitter jag och gör lite uppdateringar på jobb datorn och fixar så att jag kan använda den som jag vill :)
Den ska snart lämnas iväg till vår servicetekniker så att jag kan jobba hemifrån och komma åt servern hemifrån.

Imorgon ska vi ha ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT möte på jobbet!
De ska handla om dopuppföljning och vad vi vill göra i vår församling och på måndag ska jag fördra detta för Biskop Ragnar och lite annat folk från stiftet. De känns lite nervöst! Hoppas att jag kan hålla mig lugn och inte prata för fort.... Jag tycker att de är så svårt att stå och prata inför folk som mig själv. Speciellet om jag inte känner dom så bra! Och här kan de ju vara folk som jag inte vet vilka de är ens!
Och jag hoppas att jag kan få ihop de så att de har ett sammanhang!

Nej, nu ska jag ta och titta på En Ängels Tålamod, de e jätte kul!

Kram, kram!



Kommentera här: