Äntligen lite ledigt!

Nu har jag jobbat två veckor i sträck och äntligen så är det lite ledigt!
Är ledig ifrån jobbet imorgon, men jag ska sjunga på en begravning, men det är inte så betungande så de känns ok. Sen ska jag också öva med Maria och Sara inför en spelning som vi har på lördag för PRO i Österbybruk.
Och de är ju kul så det är ett nöje!

Spelningen på lördag är kl. 14 så man behöver inte komma hem så sent häller utan har kvällen fri.

Och på söndag är kalendern helt tom!

Super skönt!

Igår började Ungdoms kören öva inför julkonserten som de ska göra, och de blir nog riktigt bra! Det känns som att de kommer att bli de iaf.

Tyvärr, så köpte inte chefen min och Tessans förslag så det blir ett luciatåg i alla fall, men nu får vi gå ut och tvinga folk lite, men det blir nog bra!
Och det blir en ganska stor grupp som ska göra det.
Många bäckar små...

På måndag så blir det en tripp till Undervik igen.
Sista delen av Vägen, är det nu.
Det ska bli kul och spännande, det srår lite moral och etik frågor, och sånt kan bli väldigt spännande att prata om. Det är ju en hel del olika personligheter i gruppen, med ganska skilda åsikter, så det KAN bli heta disskusitioner... Spännande!

När jag kom hem idag från jobbet så stod F och rensade i vårat lilla förråd. När vi flyttade in här så bara staplades alla toma kartonger in där och det har bara stått där. Och så har vi en massa saker som bara står och skräpar i hörn här och där så nu ska de få plats där inne istället!
Det känns riktigt skönt för en ordnings människa som mig. Jag kan reta mig så oändligt på saker som bara står och skräpar i hörn! Inte hos andra för där väljer de hur de vill ha de, men hemma hos mig eller på min arbetsplats, där kan de gå mig på nerverna.

Nej, nu ska jag ta och hjälpa till med det!

Ha de så bra!

Kram!

Kommentera här: