Sov morgon, Gräsö och snart konsert!

Idag så tog jag mig en liten sovmorgon. Kändes riktigt skönt! Och det känns som om jag har kommit i kapp lite sen resan. Det tar ju sin lilla tid.

Vi hade ett möte idag då vi satt och diskuterade lite om vad som ska hända innom den närmsta tiden och vad vi har för planer fram över. Det kommer att hända en hel del verkar de som. De var några saker som känndes riktigt spännande tyckte jag. Hoppas att de blir av!

Imorgon så ska vi på en resa med personalen. En resa som jag ite vet vad jag tycker om egentligen...
Vi ska åka till Gräsa för att titta på en massa natur som vanligt... ALLTID när vi ska göra nått med personalen så blir de en massa natur tittande!
De kan väll vara kul de med , men just den här gången så fanns de ett annat förslag som kändes roligare, men de kunde vi ju inte göra tydligen, då!
Tyckte att argumenten var lite dåliga. Och så tycker jag att de kunde vara dags för den "andra gruppen" att kanske göra nått som de inte tycker är så kul för en gångs skull.
Ja, ja.. Jag ska inte älta i de. Jag har väll bara att följa med. Nästa år då ska jag ligga på som bara den för att göra nått annat för en gångs skull!

De närmar sig konsert nu. Nästa vecka så ska Ungdoms ensamblen ha sin konsert. Och som det känns just nu så vet jag inte vart de lutar. Frågan är väll om man ska göra sånna här större projekt med en sån här grupp något mer. Känns så träkigt när man måste tjata och tjata om hur viktiga repen är och så är de ändå en massa som inte dyker upp eller som ska bort på nått annat som de tycker är viktigare... Varför är de så egentligen!
Varför är allt annat viktigare än kören eller någon annan verksamhet som kyrkan håller i? Så känns de iaf. för mig.
Är de en träning med fotbollen som man kan ha fått reda på långt efter att jag har satt ett datum för rep så väljer man ändå fotbollen, eller vad de nu är för nått. Då kan man ju bara börja undra om de e nån idé att hålla på med de man gör... Iband så känns de meningslöst.

Jag har börjat att fundera mycket på om jag verkligen vill jobba kvar på mitt jobb, eller om jag ska försöka att göra nått annat kanske..
Plugga eller prova nått annat jobb och kanske satsa mer på mig själv innom musiken. Gå på mer auditions och så... Men jag vet inte...

Samtidigt så vill jag vara kvar. Dels för att jag trivs bra och dels för att en del tycker att de kan ta sig rätten och tala om vad jag ska göra. Som att säga till min pappa att jag skulle plugga vidare och göra dittan eller datta. De har väll inte dom med att göra! De ska de je 17 i!
Sånt kan jag bli sååååå förbannad på!
Bara för att man är lite yngre och ogift och inte har några ungar så tycker folk att man har rätt att tala om vad jag SKA göra!

Nej, nu bliev jag visst lite förbannad så nu är de nog bäst att sluta.

God night people!

Kommentera här: