Uppsala-Berlin-Paris-Uppsala

Ja, idag bär det av. Känns lite pirrigt. Men de blir säkert bra.

Igår så var jag och hälsade på min mamma och pappa och så träffade jag min syster och hennes sambo och min kära syster son en snabbis också. Han växer så mycket min syster son. Han lär sig nya saker varje vecka, så jag blir alltid förvånad när jag träffar honom.

Igår när jag fick skjuts hem så insåg jag verkligen hur mycket jag behöver ett körkort. Så de ska jag verkligen satsa på nu. Jag ska verkligen börja jobba för de när jag kommer hem. Då ska här övningsköras!

Jag kanske skulle berätta något om Rättvik... De finns nog inte så mycket att säag. Vissa var busiga och gjorde sånt som man kanske inte ska göra vissa skötte sig perfekt och så men så är de ju alltid. Men stället var bra. Gruppen som helhet var bra. Dom är duktiga och vill verkligen att deras redovisning skall bli bra. Killarna är modiga som också vågar ställa sig ihop och verkligen sjunger ut!
God work!
Det blir nog riktigt bra!

Så den här resan jag ska iväg på nu den är ju inte bara för nöjes skull. De e ju då så att min församling är med i ett projet via Uppsala stift som handlar om dopet. Och det är med den projektgruppen som vi skall åka. Vi skall besöka lite olika församlingar och få höra lite vad dom gör. Vi ska åka tåg hela vägen. Det gör vi för att Uppsala stift har tagit en ny miljöpolicy och då ska man åka tåg istället för att flyga.
Så imorgon när jag vaknar så befinner jag mig i Berlin och där kommer jag att vara i två dar och sedan åker vi vidare till Paris. Det ska bli kul att få se Paris tycker jag. Hoppas att vi får se Eifeltornet och sånt också. Vi ska nämligen bo i en förort, men vi kanske tar oss in till stan också, hoppas hoppas!

Ja, så nu blir de lite tysstnad på bloggen igen. Jag kommer nog inte åt någon dator så vi ses om en vecka!

Simma lugnt!

Kram!

Kommentera här: