Tiden...

Tiden bara springer iväg!

Nu är det en vecka sedan som jag kom hem från Paris och jag har fortfarande inte hunnit eller orkat skriva något här, så nu är det dags att ta sig i kragen!

Resan har varit jätte bra!
Mycket, mycket bättre än jag trodde. Det vart riktigt trevligt!

Berlin var en mycket vacker stad! Trevligt folk och är en stad som är under upprustning. Hela stan höll på att bli topp modern kändes det som. Men en väldigt mysig stad!
Det var ett jätte bra hotell och bra mat!

Paris.. ja, vad ska man säga om Paris... Jag är totalt förälskad i Paris!
Vackert, härlig atmosfär, fart och fläckt, god mat, bra mottagande. Ja, allt var nog ta mig tusan bra här!
Dit ska jag åka igen, det är ett som är säkert!

Jag kanske kommer med lite bilder så får ni se det!

Annars så flyter det på ungefär som vanligt. Jobbar mycket med Ungdoms ensamblens konsert just nu och det behövs, mycket kvar känns de som! Men det ska nog gå! De e bara att rycka upp sig och göra så gott man kan i det här läget!

Jag och F har varit på bio idag. Mycket mysigt! Vi såg The fast and the furious den var bra. Helr ok. De e lite kul att se den sortens film iblan. Och jag fick ju se en film som jag velat se länge igår så det vart F:s val idag.
Igår hyrde vi bröllops duellen. Den var bra. Men jag tror jag vart lite besviken. Jag hade nog väntat mig mer av den men den var helt klart se värd.

Ja, så mycket mer har jag nog inte att berätta just nu... vi ses!

Jo, just de: Grattis M som gick vidare till final idag. Klart att vi följer med på finalen och hejjar! :)

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Oh va roligt att ni följer med =)=)

Kommentera här: