Lugn dag.

Jag har haft en väldigt trevlig sista April, om än kort för min del,

Jag städade och fixade till altanet, den blev jätte fin. Jag har tagit bilder som jag kommer att lägga ut. Sen vart de att laga mat och så fixa sig själv och när jag var klar så kom folk. Och vi grillade och åt och drack lite vin och sen vart de som att gå in i en vägg. Jag blev såå trött. Så jag slumrade till och blev tvungen att gå och lägga mig och sova en stund. den stunden blev 2 timmar!
Nä jag vaknade så hade de kommit lite mer folk och de satt och sjöng och spelade. Så jag gick pp och anslöt mig till sällskapet.
kl. 2, ungefär så hade alla gått och då fick man gå och lägga sig, IGEN!

Idag har varit en relativt lugn dag. F var ut och övnings körde med sin bror och jag åkte med. Sen hämtade vi upp M som ville prominera lite med mig och hundarna. Så vi åkte hem och tog med oss dom och prominerade en gansk abra bit. De var trevligt, men de brukar de bli när hon är med :)
Sen grillade vi lite och hade de mysigt och sen övade vi lite inför 30 års festen vi ska på imorgon. De ska bli kul!

Ska på UKM i Uppsala och hejja på M först bara. Hon e såå duktig. Hoppas att hon går vidare. de vore kul!

Kram på er!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Jag hade en jätte trevlig första maj och igår kväll också, och tack för att du kom och hejjade på mig! :))

Kommentera här: