Härlig ledig dag.

Idag har man haft en ledig dag. Det har varit super skönt! Sov fram till kl. 13, då ringde de plötsligt på dörren och där står storebror och vill ha fram kärran som stod på vår tomt. Jag måste ha sett ruggit nyvaken ut, haha...

Sen så vart de lite små pyssel och när Fredrik så småningom vaknade efter att ha sovit efter sitt natt skifft så åkte vi en sväng till Uppsala. Jag var på jakt efter en svart koffta att ha på mig ovan på kläningen som jag ska ha på söndag på konfirmationen. Men det hittade jag ingen. Men en massa andra plagg som var snygga, så det vart några från HM.

Imorgon är det dags för första dagen av konfirmation, de ska bli kul. Imorgon är det redovisning och konfirmation och bibelutdelning.

Nej, nu är det dags att krypa i sängen och försöka att sova lite.

Kram!

Kommentera här: