Gräsö, Möte, Kockar och så Ung och oförståndig IGEN!

Iadg så var vi på Gräsö och for runt, runt. De vart nästan inte mer än så. Åka runt, runt och stanna 10 min. här och där. 
Men det var i alla fall en bra handels tädgård! Jag köpte lite fröer och lyckade övertala min far om att bygga en drivbänk åt mig så jag kan så dom också. Och så köpte jag en planta lagerblad. Så nu kan man göra mycket gryter och F kan koka korv i stora lass :)

När vi kom tillbaka var det ett möte som höll på till kl. 16:00 och sen vart de lite mat och sen kom Ungdoms ensamblen. Faktiskt alla utom en! Det var ju kul!
Och nu har jag uppmanat till att man kan faktiskt strunta i fotbollen en eller två gånger om man ska ha en konsert, så får vi se hur de blir :)

Konserten kanske löser sig i alla fall. De blir nog bra. Bara man får dra igenom det ett par gånger så blir de nog bra!
Kul ska de bli alla fall.

Imorgon så ska jag T vara kockar näst intill hela dan! 
Först så ska vi laga soppa till en ny grej som församlingen ska börja med. Soppluncher.
Så det tar väll lite tid att röjja och så efter och sen så blir det ett genrep med konfirmanderna och sen tillbaka till köket för att fixa lite inför Musikalensamblens avslutning!
Det ska bli kul att träffa dom efter att ha varit borta ett par veckor och så.

Idag så fick man känna sig så där Ung och oförståndig igen. En massa tanter som satt och kommenterade och kommenterade i all evighet så att man lessna. Jag blir så lessen över de. Jag tycker inte att de e kul längre. Jag tappar liksom lusten totalt. De e som att de pyser ur mig all luft. 
De kanske e så att jag behöver ta lite semester snart... Kanske att man tycker att de känns lite roligre då.
Och det här året så ska jag och F ha semester ihop hela perioden! Första gången på 4 år! :)
Dessutom så ska vi nog åka någonstans har vi typ bestämt. Förmodligen Göteborg. De kan bli trevligt.
Nej, nu ska jag ta coh prominera hundarna och sen blir det sängen och titta på lite CSI kanske :)

God natt!

Kommentera här: