Duktig flicka!

Nu har jag varit riktigt duktig!

Jag har deklarerat, ni har väll kommit ihåg att gjort de? De ska vara inne idag senast 24:00.
Och så har jag ringt och sagt upp två premunationer som jag tänkt länge att jag skulle säga upp.

Så nu känns de riktigt bra!

Jag var och gjorde pass idag eftersom jag ska åka tåg till Berlin och Paris nästa vecka och fick veta idag att vi var tvungna att ha de. Min chef hade sagt att de skulle kosta 140 kr. så ni kan ju gissa att jag fick en chock när de kostade 400 spänn!!
De tyckte jag var dyrt!

Nu har jag ätit lite lunch så nu ska jag ta och städa lite. De är lite fläckigt på köks golvet sen festen och jag har inte hunnit eller orkat ta hand om de innan, men nu är de dags!

Kommentarer:

1 Fredrik Broberg:

skriven

Duktig tjej! =) pussar

Kommentera här: