Det allra första!

Detta är mitt första inlägg...

Vad spännande det här ska bli.

Den här bloggen kommer att handla om mitt liv med musiken som centrum.

Här får ni läsa om allt det som skall göras inför en spelning och hur jag ser på det hela inför en spelning.

Ja, ja... nog om det...

Just nu så håller jag på att arbeta med musikalkören jag leder tillsammans med en kollega inför en föreställning i påsk. I helgen ska vi nämligen spela en föreställning som ett genrep kan man nästan säga, för jag tror inte att publiken kommer att vara jätte enusiastik (stavning?), men kanske att några tycker att det är kul iaf. så att man får ju spela för dem åtminståne (de ett gäng 14-15 åriga ungdommar i publiken).

Det ska bli lite kul även om jag just nu känner mig lite sliten och det kommer att bli en lång helg den här helgen...

ja, nu har jag nog inte så mycket mer att berätta... återkommer förhoppningsvis imorgon :)

Kram och god natt! :)

Kommentarer:

1 theresia:

skriven

ja, om det e ditt första inlägg e det ju på top 10 att jag e den första som skriver en kommentar:)

så, vad ska jag skriva då.. hm. kul!



kramen

Kommentera här: