Lugn dag

I dag har det varit ganska lugnt. Var på ett möte på jobbet bar, sen gick jag hem igen.

Imorgon ska jag och T till Hökhuvud och rocka för en massa gammlingar :)

Det är triselkväll som det så fint heter och vi skall underhålla. Det blir spännande och se hur det blir. Det är nämligen en ganska svår grupp människor att underhålla, tycker jag i alla fall.
En del är ju tacksamma för vad man än gör, men en del är ju ur kinkiga...

Vi har i alla fall satsat på att sjunga schlager och psalmer (om nu skivan hinner komma imorgon....)
Det känns som om det skulle kunna gå bra.

Igår kväll så höll jag nästan på att slå ihjäl mig förresten...
Vi har en väldigt smal trappa här hemma nämligen, och jag hade bäddat i nya sängkläder i sängen och när jag skulle gå ner med de gammla smutsiga så halkade jag till, som så många gånger förr, men den här gången så gled jag flera steg ner och slo i ryggen, ena arbågen och låren ganska hårt. Men tänk om jag slagit i huvudet! Vem vet hur de hade gått då. Och F var inte hemma häller så ingen kunde ju inte ha ringt ambulansen om jag hade gjort mig riktigt illa för det var ju ingen här!

Ja, nu ska jag gå och se färdigt filmen jag började titta på i går kväll, men jag var så slut så jag somnade. En gammal film som är så bra. Har du inte sett den så se den! Sliding doors med Gwyneth Paltrow

Kram och god natt!

Kommentera här: