Fullteknad dag.

Idag har jag kännt mig som världen bästa sambo och matte! :)

Jag gick upp och tog med mig en utav hundarna på promenad. De är ett gäng som brukar mötas kl. 10:00 på söndagar och promenera med sina hundar så jag bestämmde mig för att följa med. Men eftersom att en löper så fick den stanna hemma, så tog jag den andra med mig.
Vi gick i två timmar. Det var jätte skönt att få komma ut och röra sig på det sättet och att ha någon annan med sig var ju också trevligt!

När jag kom hem så åt jag lite lunch och sen så tog jag med mig båda hundarna och gick och hälsade på min farmor. Hon blev glad. Vi fikade och pratade en liten stund och sen gick jag hem



Väl hemma så började jag att städa hela huset och tvätta all tvätt. Sen så lagade jag middag lagom till att F kom hem.

Sen satte vi oss för att titta på tv. F somnade nästa direkt. Och jag gick däifrån för att packa lite saker eftersom att jag skall resa bort ett dygn med jobbet imorgon. Så nu har jag fyllt MP3-spelaren med en massa bra musik och fått ner lite saker i en väska också.

Men nu börjar jag känna mig väldigt seg i kroppen. Fötterna värker faktsikt lite. Man kanske skulle ta och lägga sig i sängen och titta på något på tv:n innan man somnar.

Jag börjar förresten känna mig ganska vårig just nu. Har köpt Tullpaner idag och ställt på köksbodet och så känner jag att jag vill bära kjol och klänning.
Snart så är den här!

Kram!!

Kommentera här: