Sköna sängar, fin utsikt, Michel är död och Liseberg

Säga vad man vill om det här hotellet, men sköna sängar har de i alla fall!
Jag hade ställt klockan så att jag skulle hinna till frukost, men jag var så trött efter gårdagen så jag orkade inte gå upp så jag sov vidare i stället.
När jag kom ut från det mörka sovrummet som jag och F sover i så vart det värdens chock för ögonen. De var så ljust i det andra rummet.
De e en riktigt fin utsikt vi har. ut mot vattnet, dock på andra sidan av hamnen så ligger industriområdet, men ja, ja!
Sen slog jag mig ner vid dator och fick en liten chock när jag loggade in på facebook och såg vad flera hade skrivit. Michel Jackson är död! Kändes väldigt konstigt! men tydligen så är det så.

Igår kväll blev det en runda på Liseberg. De var kul! Har inte varit där på... ja, kanske 10 år...
Jag är ju en sån riktig fegis bara. jag vågar ju kanpt åka nånting! Jag åkte den lilla bergbanan och redan på vägen upp så kände jag att varför gjorde jag det här! Jag fick sån ångest. Och dessutom så tvingade F mig till att vi skyulle sitta längst fram. Alltså, när man kommer till de pungtre där det går tvärt utför då är det inte kul! Jag är ju dessuto lite höjdrädd, så de spelar nog in en del också.

Idag så blir det en sväng på stan. tänkte ta mig till nordstan och kika lite i affärer. Sen ska jag nog ta och käka sushi! Eller så går jag till resturangen som ligger precis brevid hotellet. de har Mongolisk barbeqe. Vi får se....

Ha de bra idag nu ska jag ta och börja göra mig i ordning.

Kommentera här: