Glad midsommar!

Glad midsommar till er alla!

Jag vet inte varför jag är uppe vid denna tidpungt på dygnet. Har bara inte blivit trött helt enkelt.
Jag och F och M har suttit och tittat på Kvarteret skatan och ätit hembakade muffins. Och de var skoj. Och jag och M testade olika fresyrer på varann, de e kul också :)

Annars så har jag haft genrep med Järnet idag. De gick helt ok. Jag kom av mig lite i dansen bara men de blir nog bättre när de e på riktigt. Men F och M var med och de lyckades få en hel del bra bilder.

Vad ska ni göra idag då? Vi ska nog inte göra något alls. Vi har blivit inbjudna till ett par olika saker men vi vet inte vad vi vill...
Men de ordnar sig nog.
Idag är de ju dessutom 4 år sedan jag och F träffades. De e en rolig historia bara de.

Jag hade inget bestämmt vad jag skulle göra på midsommar och kände att jag inte riktigt visste vad jag skulle hitta på. Ett par dagar tidigare så träffade jag en trevlig kille som jag kände igen från högstadiet på lunarstorm och vi började bekanta oss med varandra och dagen innan midsommar afton så bjöd han med mig på en fest och jag tänkte: Ja, vad sjutton ska jag annars göra. Jag hade ju varit borta från orten i 6 år och liksom tappat kontakten mad alla.
Så på midsommar afton så hämtar F upp mig i sin pappas vita volvo och vi åker hem till honom och där är de redan lite folk. På sängen sitter en ny duchad tjej och sminkar sig och hon kliver upp och presenterar sig ochjag tänker att de måste vara F flickvän och då började jag fundera på vad jag hade där att göra. Men så visade de sig att de inte var.
Hon var tillflligt inneboende hos F.
Så småningom så åkte vi vidare till festen och där blev de en del alkohol och så småningom så blev F kissnödig och skulle gå ut ur tältet som vi satt i och kissa.
Det gjorde han men han tänkte inte på att tältet hade fönster...
Så alla satt och tittade på honom och fnissade. MEN, de var inte nog med de...
När han skall gå där ifrån så vinglar han till och faller ner på staketet som han stått och kissat mot så att de går sönder...
Och detta ser jag på vår första date...
Man kan ju säga att isen var bruten sen.

Ja, detta var en lite kul historia om mig och F.

Ha de så bra idag. Nu ska jag försöka att sova lite.

Kram på er!

Kommentarer:

1 tjorven:

skriven

Varm korv med bröd ketshup senap

2 Maria:

skriven

GUUUUUUUUUUUUUUUUULLOLLLIGIGIGIT

3 kooooooooooooorven:

skriven

ketshup

Kommentera här: