Fulltecknad dag.

Nu har man haft fullt upp hela dan!

Har hållpå och fixat och gjort en massa förberedelser och skickat ut mail och ordnat med kvitton och så på jobbet. Och så har jag börjat packa ner vårt arbets rum, ska bli så kul och få ny färg på väggarna. När de e gjort lär ju jag och T ta en sväng till IKEA och köpa lite fina inrednings grjer till rummet så att de blir super fint!

Sen var de bara hem och byta lite kläder och packa en väska sen kom far och hämtade och sen iväg hem till mor och far och äta lite och sen iväg till rep med Järnets fångar.
Idag kom min danspartner också, så vi har försökt att minnas den gammla korriografin (stavning?) tillsammans. De gick så där. Vi hade glömt en del, men vi gjorde om lite och fixade så de blir nog bra iaf.

Nej, nu blir det en duch och sen ska jag lägga mig i sängen och mysa och se på lite sex and the city. Åh, vad skönt det känns!!

God natt på er!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

koreografi... ;)

Kommentera här: