30 000 i teleräkning?

Ja, så går en dag i vårt liv och kommer aldrig mera åter :)

Även denna dag har gått och man har hunnit med en del.

På jobbet så var det sopplunch idag. Jag har tillagat sepnatsoppa ,ed ägghalva och knaperstekt bacon. Det var mycket omtyckt.

Sen har jag beställt varor till korvkiosken som jag ska stå i under discot på fredag och så har jag börjat att planera inför sommar cafét som vi skall ha i sommar.
Det låter kanske inte så mycket men det har fyllt upp hela arbetsdagen.

Sen var det hem och byta kläder slänga i sig lite mackaroner och köttbullar och så iväg och repa.

Repet gick väll så där. Många borta, så då kan man inte göra så mycket. Och så är de så förvirrat det här året. Jag vet inte riktigt vad jag ska vara med på och vad jag inte ska vara med på. Helt plötsligt så dyker någon på en och säger att man ska vara med på det och det. Och efter en stund så känns de som att varför ska jag det? De känns bara onödigt om jag bara ska stå här.
Men det löser sig säkert. De brukar göra de.

Jag längtar till helgen!
Då ska vi på kryssning. De ska bli underbart!!
Birka, fram och tillbaka till Mariehamn.
M ska tävla i Birka paradise idol. Hon är final den lilla ärtan! Men de väll klart att hon e de för hon e ju så duktig, jänt ungen! :)

Idag fick jag ett läskigt sms. Tydligen så har jag fått en tjänst på min mobil, som jag inte kan påminna mig om att jag har beställt, så jag vet inte hur de har gått till.
Men det har i MINST en månad kommit ett sms i veckan där man sagt att jag har en veckas gratis msn i mobilen, se till att utntja de. Och de har jag bara struntat i. Och så idag så kom det ett sms att tjänsten var avbruten för att jag nått maxbeloppet på abonemanget.
Då börja jag att fundera.
Jag har nämligen hört om en bekant som har samma abonemang som jag som hade 30 000 i teleräkning.
Men det var ju något fel som inträffat. Men det första jag tänkte var; Har jag också fått de nu?
Men jag ringde till tele operatören och hörde om de kunde svara på vad detta betydde och hur det kan ha gått till. Men de hade ingen aning vad de menade med max belopp och viste inte vad de var för företag ens.
Så jag fick skicka ett stopp sms och nu ska jag väll förhoppningsvis inte få fler sms. Och förhoppningsvis så har jag inte en räkning på flera tusen!

Nej, nu tar jag och styr min kosa åt ett annat håll :)

Se ya!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Du är duuuktig!!Jga lär mig av proffs förstår du :)

Kommentera här: