Vaknade och blev lite irriterad!

Jag vaknade för en liten stund sedan av ett SMS pling och då kände jag att jag blev lite irriterad när jag lästa vad som stod. De e liksom inte acceptabelt att de ska ta sån tid som de har gjort med detta! Och hur ska jag någonsin kunna få folk att vilja jobba med mig om de är på detta viset!
Detta måste jag ta tag i genast!
Om de e så att jag gör något fel så kan man ju säga de i så fall så ska jag genast ändra mina rutiner och genst se till att jag gör de bättre, men på det här viset får de bara inte vara!


Idag regnar det igen... Får se vad man hittar på idag.

Syrrans sambo fyller minnsan gämt idag. Grattis på 40 års dagen!
Får se om man åker dit idag med kanske.

Nej, nu något att äta och sen ska jag marchera ner till jobbet och kolla hur det ligger till med den här saken och om jag kan ha lite mer semester :)

Ha de så kul i regnet!

Kram!

Kommentarer:

1 T:

skriven

vadan nu?

Kommentera här: