Rhapsody in Rock i Dahlhalla

Igår var jag och F ute på en liten utflyckt :)

Vi hade fått gratis biljetter till Rahpsody in Rock på Dahlhalla.
De var super bra! En massa bra artister var de. Och en riktigt surprice var att Deep purples sångare var med! Hur coolt som hällst! Så nu kan man skryta med att man har hört honom live med Smoke on the water!

En midre kul grej med resan var att när vi kom ut från konserten till parkeringen så hade någon klåfingrig jävel snott våra blinkers!!
Varför liksom?!
Det satt extraljus på bilen som är värda ett par tusen, men man väljer att ta blinkertsen! Så jävla korkat!

För att förklara mitt förra inlägg lite för er som inget vet så är det en person som varken jag eller F känner mer än att vi vet hur denne ser ut som går runt och sprider skit om oss i en härva som vi egentligen inte har något alls med att göra. Kan någon fatta varför?
Det gör då inte jag!?

Nej nu ska jag bege mig ner på torget här i "stan" och titta på en gammal kompis som ska spela där och han är ju grym så de e säkert hela gruppen!
Ha de så bra!

Kram!

Kommentera här: