Orolig matte.

De är en orolig matte som sitter här just nu.
Kira är inte riktigt sig själv. Hon vill inte dricka vatten och imorse så åt hon inte särskillt mycket!
Jag får tvinga i henne vatten genom att spruta in i hennes mun med en vattenflaska men inte ens då får jag i henne speciellt mycket.
Men jag får väll försöka och försöka... Jag vill så gärna att hon ska vara hemma över helgen.

Jag fick skippa söderödagen. Jag kände att de funkade inte. Jag ville inte lämna Kira själv utan vara så att jag kan hålla koll på henne och jag ville inte ta med henne dit när man väntade att de skulle bli upp åt 1000 personer där. Jag kände att de var nog bäst för henne att få vara i lugn och ro hemma.

Nej, dags att försöka få i henne lite vatten igen.

Ha de så bra alla och sänd gärna lite goda tankar till Kira.

Kram.

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

krya på dig Kira!

//Maria

Kommentera här: