Mördar-sniglar i trädgården!

Regnet de bara öser ner! Och jag är så blöt om både skor och strumpor... la, lalalala, la, laaa

Ja de fina vädre verkar som bort blåst!
Men de e lite skönt också att  ha lite "normal" temperatur inne då kan man ju passa på att städa lite där de behövs och så.

Jag har hittat mördar-sniglar i trädgården!
Så igår tog jag mora kniven och gick runt och skar halsen av dom!
Som värsta mördaren kände jag mig. Smög runt i dunklet och letade. Men de e ju först då de är ute, så vad ska man göra...

Vi har sett en hel del film nu också. Vi är inne på trillers här nu. I förr går var de Wallander - Hämden, igår var de Morden i Midsommer på Tv och idag har vi sett på Wallander - Skulden och snart är de dags för Miss Marple på 4:an.

På måndag är det tänkt att jag ska börja jobba igen men jag funderar skarp på och kolla om jag kan ta ut en veckas semester till. De skulle vara så skönt. Dessutom så skulle de lösa ett problem. Jag har nemligen fått fribiljetter till Rhapsody in Rock i Dahlhalla på tisdag och de blir skit jobbigt att åka dit på tisdag kväll och hem igen på tisdag natt och sen upp och jobba på onsdag... Så om jag skulle kunna ha lite till semester så skulle de vara bra. Men vi får se, de kanske säger tvär nej till de på jobbet.

Idag har T och H varit här och repat. Vi har 2 spelningar på en dag den 25:e. De ska bli kul!
Hoppas att de kommer lite folk och lyssnar också.

Nej, nu börjar nog Miss Marple så nu är de dags att sluta!

Ha de så bra!

Kram!

Kommentera här: