Hemma bäst!

Nu har man varit hemma ett par dagar och de e jätte skönt. Speciellt när det är så varm som det är nu!

Nu har man lite saker på G också.
Imorgon så är det rep med The Entertainers och sen ska jag sjunga på en begravning.
På fredag så har Valöbygden utställning på torget här i Östhammar och då skall The Entertainers uppträda och göra lite reklam för sig, de ska bli kul.
Och Fredag, Lördag och Söndag är det föreställningar av Järnets fångar också, de sista för i år. De ska bli kul att spela när man var borta hela förra helgen.

Jag har förresten varit och gjort något åt mitt hår nu. Jag har tänkt på det jätte länge att jag måste verkligen ta och klippa mig. Håret var så slitet i topparna och de var så trassligt och så, så nu har jag äntligen gjort de!
Det känns jätte skönt och jag känner mig nöjd också. Provade en ny frisör då den jag vanligtvis brukar gå till är mamma-ledig just nu.

Idag så händer nog inget speciellt för mig tror jag, ska nog bara slappa och ta det lite lugt. De e ju sol ute! Då är ju det som skönast!

Ha de så bra i solen!

Kommentera här: