En böld på huvudet!

Nu har jag varit hos vetrinären för andra dagen i rad!

Kira har blivit sjuk nämligen. Eller egentligen inte sjuk för hon är pigg och glad som vanligt men hon har en stor böld på huvudet!
Det är en böld säger verinären (ja, de ser väll jag med tänkte jag) och den ska dom tydligen spräcka men innan de gör de så vill de göra ett ultraljud och kolla om det finns något i den och därför måste jag tillbaka till vetrinären på måndag för de hade stängt ultraljuds avdelningen innan vi hann dit.
Hoppas det inte drar iväg i kostnad tänker jag, kanske är väldigt dumt egentligen, man vill ju att hunden ska vara frisk och normal, men man kan inte låta bli, man har ju hört om saker som blivit sjukt dyra!

Nu sitter jag här med M vi håller på att öva lite inför morgondagen då vi ska sjunga på Söderö dagen. De ska bli kul!

Nej, nu ska vi ta och titta på en film eller nått...

Ha de så bra!

Kommentera här: