Duktig tjej!

Igår var jag otroligt duktig måste jag säga!

Jag jobbade hela dagen och på jobbet så var jag snäll och städa hallen och toaletten och koridoren på nedrevåningen (en annan tog övre) och kopieringsrummet.
När jag kom hem så klippte jag gräset och sen satte jag mig en liten stund i soffan och sen damsög jag hela huset (och det behövdes verkligen vår Golden hårar som en tok just nu!).
Och så plockade jag undan en del.
Sen fick jag lite besök och vi satt och snackade och kollade på allsång på skansen och sen så visade jag lite gmmal klipp från Kulturama och så lyssnade vi på några låtar på Youtube.
Det var trevligt!
Tack för besöket!

Idag så blir det nog rätt lugt. Vi får se vad som händer i eftermiddag, jag måste ju jobba först :)

Iadg på jobbet så gjorde jag några affisher som de andra som jobbar just nu tyckte vart jätte bra så nu kanske man har turen att kunna få lite er jobb :)
Det var en som tyckte att jag kanske skulle kunna pyssla lite med de och de är ju ganska kul att pyssla med så det tackar man ju inte nej till. Men vi får väll se vad som händer!
Helt klart är iaf. när jag tittar på min ekonomi och så är att jag behöver ha en 100% tjänst så att man kan få ihop ett sparande om jag och F nån gång ska kunna köpa oss ett hus.
Ja, det är väll en del annat som man kanske ska se över också, men det skulle ju göra saken mycket lättare.

Nej, nu är det dags att äta något!

Ha de så bra!

Kommentera här: