Måndag

Idag blev en jäktig dag på jobbet, trodde inte att jag skulle ha så mycket att göra idag, utan trodde att jag skulle kunna gå hem ganska tidigt.
Men det blev en del att göra.

Först hade vi ett möte om 3 januari, för då kommer Maria från Paris och hälsar på i Östhammar och då ska vi försöka ha lite planer på vad vi skall göra då och så behövdes det skickas ut inbjudningar till det till konfirmander och andra ungdommar som skall närvara då.
Och det tog lite tid att få ordning på de breven så det tog upp hela dagen.
Jag har också varit duktigt och skickat in papper till senus (närvaro raporter och konsert program och så...) så nu är det bara att vara ledig och ta det lugnt.

På kvällen var hela familjen och hälsade på min farmor och hennes sambo Stig.
Vi fikade och pratade och så blev det lite bus med lilla M också (syrrans son).

Imorgon blir det nog en tripp till Valbo tror jag. Jag och F pratade om de och tänkte att de kunde vara lite kul med variation och strunta i Uppsala den här gången och åka dit istället.

Nej, nu ska jag ta och fixa lite här. Städningen har ju inte blivit av än så, de lär väll bli 23:e som vanligt om jag inte börjar lite nu :) Vi får se.

Kram!

Kommentera här: