Jobbe!

Oj, hur tiden rusar iväg!

det känns som att jag skrivit det ofta på senaste... men så är de när man jobbar mycket runt stor helger, och jag tror att vi alla känner av att de närmar sig en sådan nu. De e ju mycket som ska fixas innan jul.

Själv har jag tagit mig en ledig dag idag eftersom jag jobbat hela helgen, så nu sitter jag här vid datorn aldele ensam för idag har F börjat skolan.
Han ska gå en utbildning via jobbet, så de e inte så att han har sagt upp sig...

På mitt program för dagen så står, tvätta, städa och repa med Marcus. 
Vi ska till Uppsala imorgon och spela på Stenhagens vårdboende. De ska bli spännande. 
Julsånger står det på programet. Mycket vackert blir de tror jag :) 

Annars så kommer den här veckan präglas av Lucia och Julkonsert.
På Frdag så har Ungdomsensamblen sin julkonsert och på söndag så är det Luciavesper i Forsmark. Det blir en hel del jobb denna vecka med alltså, men de e ju bara att jobba på de! För snart är de jul och efter jul så tänkte jag försöka vara lite ledig ett par dagar. 

Nej, nu till tvätten och städningen!

Ha en bra dag och en fortsatt trevlig vecka!

Kommentera här: