Jag HADE en plan...

Även denna helg har bara farit sin väg!

Konsert igår i Börstil, de gick bra, jag spelade en del fel, och kom bort mig helt i noterna, så de stod härliga till, men de gick ju bra för kören ändå :)
Ungdomsensamblen hade krympit i storlek även denna dag, men de var i alla fall fler än 3, så de var bra. Och de som kom var jätte duktiga!
Annars så hände väll inte så mycket igår.

Idag har jag varit på gudtjänst i Valö och sjungit en massa Maria-sånger. De gick bra. Kantorn spelade vissa låtar lite väl snabt kanske men ändå, de gick väll ok.

Jag hade en plan på att försöka städa den här helgen så att jag skulle slippa det i veckan här nu, men jag har bara inte orkat!
Dels har vi haft besök så då har man ju inte velat dra fram damsugaren och börja röjja, och dels så var de hu himla skönt att ligga på soffan ett tag :)

3 söta tjejer hade skrivit en kommentar på ett inlägg från häromdagen, och jag måste bara få passa på att tacka för stödet! Ni är så söta, tack!

Nu i veckan så ska jag jobba imorgon men vara ledig from. tisdag tom. 3 januari. Så de ska bli skönt!

Nej, om man skulle försöka få lite fart på städningen ksnke... nått litet kanske man skulle orka med :)

Kram!



Kommentera här: