God jul!

 

Ja, de blev lite mycket som hände igår så jag hann helt enkelt inte att skriva nåttt. Men God jul alla läsare :)

Igår så firade vi jul med min mamma, pappa, syster och hennes familj och mina bröder. Det var mysigt! Vi var för fösta gången hemma hos min syster och firade, de var trevligt.

Idag ska vi på jul fest i Uppsala hos en av F:s gamla barndomskompisar.
Känns lite lyxigt för vi blir dåde hämtade och hemkörda, tusen tack för de :)
De känns skönt att veta att man kommer komma hem.
Och doggisarna blir hämtade av pappa strax, så de får vara hos honom ikväll, de e bra!

Imorgon blir det en tur till Uppsala igen. Då ska vi till F:s mamma och broder! Ska bli spännande att se F:s mammas nya lägenhet!

Nej, jag ska ta och göra mig färdig innan vi skall åka :) Borde hinna äta nått innan också :)

Ha en fortsatt toppen jul!

Kram!

Kommentera här: