Dagen innan Lucia...

Här sitter jag vid datorn och letar lite julklappar. Jag har ingen som hällst aning om vad jag ska köpa bara... Ramlade därför in på Nelly.se och hittade den här bedårande klänningen som jag blev väldigt sugen på att köpa. Vad tycker ni? Ska jag köpa? Skulle funka till både jul och nyår, tror jag.

Imorgon är de lucia. Eller snarare, om en halv timme är det lucia. Det blir en häktisk dag. Först gå på 2-3 avdelningar på sjukhuset och sen till ett äldreboende här och så kanske brandstationen också... Och på eftermiddagen så blir det i Forsmarks kyrka.
Det blir nog lite jobbigt, men kul också :)

Blev själv hemma den här kvällen så jag hyrde en film. Försoning med Keira Knightley. Den var faktiskt ganska bra. Den var väldigt speciellt gjord. Men helt ok.

Nej, nu ska jag ta och dra mig till sängs, tänkte försöka släpa mig upp och se på lite luciatåg på tv imorgon bitti. De e brukar vara så mysigt :)

Ha en bra lucia!

Kram!

Get It Party Dress SEK 459, Only - NELLY.COM
Köpa eller inte? 

 

Kommentera här: