Annandag jul.

Den här dagen så har jag och F varit och hälsat på hans familj och firat lite jul med dem. Det var trevligt. Det var jätte kul att se derasnya lägenhet också. det var jättefin. Den kommer att bli ur-mysig när de har packat upp sig ur alla lådor också :)

Igår blev det ju lit fest med vänner. Det var trevligt. Jag hade med mig kameran och tänkte att jag skulle ha fottat lite men de gkömdes bort.
Gjorde mig en ny bekantskap igår också, det var mycket trevligt.

Kom på idag att Tessan skulle åka utomlads igår eller idag, undrar hur de gick? De måste tas reda på.

Just nu sitter jag och jobbar lite. Håller på att förbereda en gutjänst som jag skall vara med och spela på imorgon. Vi kom ju på att vi skulle ha den i lite stil med Ungdomsmässa, men det var bara det att de var en hel del ändringar och så, så det blev en hel del jobb, men det blir säkert jätte fint!

Nu måste jag återgå till det innan jag och F ska börja kolla på film :)

Kram!

Kommentera här: