28 december

Det har varit en bra dag.

Var väldigt trött i morse, så jag ställde fram klockan en timme och fick snabb ducha sen och fixa mig snabt innan jag for iväg till jobbet och började fixa lite sång häften till Ungdomsensamblen som var till Valöhemmet och sjöng för de boende där.

De gick bra :)
En farbror satt och sjöng med för glatta livet!

Sen åkte jag och Maria hem och vi gjorde smarrig thiländsk kyckling gryta (eller i alla fall en fri tolkning av mig :))

Sen bar det av till Sanne för lite Mary Kay visning och efter ett tag kom de lite annat folk också och vi såg på Rat race tillsammans, den filmen har man ju sett ett x antal gånger, men de e fortfarande kul!
Sen spelade vi TP på tv:n. Det var kul!
Tjejerna mot killarna. Tjejerna vann första rundan och killarna andra.

Sen bar det av hem. 
Men när jag kom hem så blev jag lite sur.
Jag har tjatat flera gånger på F att att jag ville hyra Wallander, men han har alltid velat se annat. Så när jag kommer in så sitter de och tittar på den!
Så jävla taskigt av F!!
De sa jag också, och de finns ju alltid ursäkter, men man kan aldrig BE om ursekt.

Ja, nu är jag forfarande lite sur här, så jag kanske tar i en smula. Men de känns så taskigt i alla fall.

Nej, nu ska jag ta och fixa lite med tvätt här.

Ha de så bra!

Kram! 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Ja det var superrgott!

Kommentera här: