Seg söndag och fulltecknad vecka... oj, oj,oj... det blir en jobbig vecka det här.

Jag är sååå trött!
Jag är helt slut! Det känns ungefär som att jag inte sovit på en vecka.
Det har inte blivit mycket gjort idag inte.
Mest bara segat runt.
Jag har varit ute och kört en sväng med pappa i och för sig.
Det gick väll ok, men inte lika bra som förra gången tycker jag.
Men det är väll så, de går upp och ned.
Hoppas vi kan hitta någon tid att köra nästa vecka också. De hä'nder ju nämligen en hel del nästa vecka.
Här är veckan som kommer:
Måndag: Åker till Undersvik för att vara på utbildningen vägen tom. Onsdag.
Torsdag: Föreläsning i missionskyrkan om barn till föräldrar med psykisk sjukdom + att det är min födelsedag! Jippi!
Fredag: Återträff för konfirmanderna 08/09
Lördag: Furuvik med familjen :) (kom ihåg att ta med kameran och fotta M:s första besök på Furuvik)
Söndag: Rep med The Entertainers.
Så det är full rulle hela veckan!
Dessutom så behöver jag och T hitta någon tid att repa med våran kator inför vår konsert 17 september.
Oj, oj, oj.. tiden bara springer iväg!
Nej, nu ska jag ta och titta på film med F. Vi har hyrt Män som hatar kvinnor. Ska bli spännande och se vad de är.
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Här skulle jag gärna ligga en stund...

Kommentera här: