Cornish rex

En mycket rolig kväll vart de igår.
Spel, pizza, trevligt folk och två små söta kisse pojkar.

Min vän S och hennes kille har nämligen skaffat sig två st. Cornish rex pojkar.
Dom var jätte söta!
De e nått visst med katter som har stora öron!

Idag så har jag en ledig dag. Jag ska nämligen jobba imorgon så då har jag tagit en ledig dag idag.
Så det blir nog lite städa här om en stund och sen ska jag träffa J och S en stund sen ska jag ner på torget och titta på Gimo wild cheer och M som ska sjunga och ikväll ska jag ha en Mary Key visning.
Det är en vän som säljer dessa produkter och jag är lite nyfiken på dem har hört mycket bra om dem och man behövde inte bjuda hem en massa folk utan det räckte mad 2, så jag vet att S och T kommer, vi får se om H kommer också. Och så tänkte jag bjuda in J också kom jag på igår kväll.
Nej, nu är det nog bäst att sätta fart!

För er som inte vet hur en Cornish rex er ut så kommer en bild här :)

Ha en bra dag!

Kommentera här: