Tillbaka till verkligheten.

Tillbaka i verkligheten.

Så känndes de idag. Efter att ha varit ganska isolerade från alla andra på jobbet i en vecka så kom man tillbaka till allt idag.
Det finns en del att göra.
Jobbade en del med en dans till Ungdomsensamblens konsert idag, så de ska de väll få lära sig imorgon. Sen ska jag och T fixa ihop ett pass inför konfirmanderna, vi skulle ha gjort de till imorgon, men vi har inte haft någon som hällst tid förra veckan att kolla på de så vi flyttade de till nästa vecka, så de var skönt, så den här veckan ska de få jobba med något som de har frågat efter ett par veckor nu. De ska bli spännande!

Sitter just nu och surfar runt lite på olika sidor och försöker hitta fina saker att inreda vår altan med. Jag har kommit på att jag ska köpa panelgardiner och sätta upp och så ska jag sätta öljetter i och där vi har stolpar där ska jag fäsa de, så att de blir en liten inramning av altanen och så att den ser mysig ut, dessutom så kan man ju flytta på de så att de kan skugga lite, så att man slipper solen rätt i ansiktet när man sitter där. De blir nog bra. frågan är vilken färg... tror nog att vit blir bäst, för då bleks de inte så mycket, möjligen om jag kan hitta en ljus grå... ja, vi får se.

Vill ha lite andra saker som piffar till de där lilla extra också, men vad de vet jag inte än...  Lite vaser och ljus lycktor kanske... växter måste de finnas i alla fall.

Imorgon blir de barngrupp, konfirmander och ungdomsensamblen, så de blir en helt vanlig onsdag helt enkelt.


Nej, nu ska jag ta och gå en sväng med hundarna. Fick höra av min lilla kusin idag att min ingifta faster var lite sur på att våra hundar gick in på deras gård och kissade och bajsade, men de har hon inte sagt något till mig om. Visst kan jag förstå de, men jag plockar ju alltid upp de och dessutom så gör deras hund precis samma sak. ja, ja... jag ska inte älta de. De e bara att gilla läget och försöka att se till att de inte går in på deras del av trädgården.


Ha de gott!

Kram!

Kommentera här: