Swich!

Den här dan har bara svichat förbi! Man vknade och helt plötsligt så sitter man här känns de som. Fast hällre sånna dagar än att man ska känna att dagen är så seg och inget händer och man bara längtar efter att få slänga sig i sängen så att dan är slut nån gång!

Idag så läste vi igenom manuset till Sound of music med Musikalensammblen, de var bra. Fast jag börjar undra om man har gjort några nya sånger till den översättning som vi har hyrt. De ska bli spännande och se om vi nu får rättiheterna att sätta upp den, för de e tydligen inte för än då som man får musiken. Om jag har fattat rätt.

Jag har verkligen ångest över låtvalet till lördag. Jag vet inte vad jag vill sjunga!
De känns ju som mom jag nu ska söka så ska jag väll göra de seriöst och då vill jag ju ha en riktigt bra låt som jag kan stå för.
Frågan är vad som väger tyngst. Att man visar mycket röst (bredden alltså) eller feeling... De e klurigt...

Kommentarer:

1 elina:

skriven

Hej, va roligt.

Visst kan jag fixa din bloggdesign & fotografera lite bilder. Det är bara kul så!

Men om du har msn, så adda min: [email protected]

så kan vi diskutera mera där & bestämma tider m.m.

Kommentera här: