Sur mamma

Hur kul är de att göra något för människor när allt man får tillbaka är gnäll och en ständig påstidan att de ska göras mer eller tas mer med grjjer och så vidare...
Jo, de kan jag tala om. INGE KUL ALLS!
Idag så gick en mamma runt och bara påpekade allt som var dåligt och fel. De räckte liksom inte att ta upp de en gång utan hon tog upp de igen och igen. Och så gick hon runt och pratde med de andra mammorna och viskade i hörnen och så. De kändes liksom bara som att man ville gå där ifrån.

Har jobbat vidare med Ungdomsensamblens konsert idag. De går sakta men säkert fram åt. Men just nu så känns de lite för långsamt. Skulle vilja ligga ett par steg fram. Men så är de inte så de e bara att acceptera.

Imorgon är de sista april. Jag har tagit semester och vi ska ha lite folk här imorgon och grill. Ska bli kul. Men de hade ju vart trevligt om de hade kommit lite tjejer också... De känns lite tråkigt...

Jag har fått en del reaktioner från folk runt om, om den här Idol.audition. De e kul att folk tror på mig. Tack så mycket. Men de som känns mindre kul är att höra detta:
"ja, de e väll så. Man kommer väll bara med om man är en rå tönt eller år skit bra!"
Så alltså så säger man att bara för att jag inte kom med i Idol, så är inte jag skit bra?!
De tycker jag är rent skit snack!
Jag är bra. Jag kan sjunga. MEN jag är inget ämne för Idol. De vill ha en produkt för att sälja skivor. Ett visst utseende och en viss röst typ.  Om man nu inte har de så betyder inte de att man är dålig!

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Du är bäst ! =)

Hoppas ni får en trevlig kväll :D

Kram /Maria

Kommentera här: