Super gigg!

Jag har legat lite på latsidan i två dagar nu. De blev väldigt sent efter spelningen i lördags, så då orkade jag inte skriva något och då och igår så var jag så trött så jag orkade inte.

Men spelningen gick hur bra som hällst! Helt klart den bästa spelningen vi gjort! Och helt klart den bästa publiken vi
spelat för! Helt underbart va de!Och de gick väldigt bra med den nya låten också(som var The show must go on), det vart
ett lyckat avslut på allt!
Det var så härligt för publiken var liksom med ända från låt ett till sista låten!

Igår så tog jag och F oss i kragen och städade av altanen. Det vart jätte fint! Nu kan vi sitta där och fika och äta, helt underbart. Nu ska jag som nytt projekt ta och piffa till den till sommaren! de ska bli lite kul att göra!

Idag så har F ficxat med sportbilen, så att den går som den ska så nu är de bara att fixa till den lite, sen ska den säljas så att vi kan köpa en annan bil.
Jag har tvättat en av hundarna idag jag, så nu är hon så himla fin!

Nu sitter jag F och M och tittar på Tv och myser lite. De e ett av mina favvo program, CSI. Love it!

Nej, nu ska jag återgå!

Se ya´

Kram, kram!

Kommentera här: