Öm!!

Jag har ont i knäna!

De kan bero på att jag har kastat mip på dom ca. 30 ggr. idag...

Jag har övat dans med Ungdomsensamblen inför deras konsert och i de som vi jobbade med idag så är de en rullning över golvet och en slide över golvet, så många kast på knäna blev de. Och öm e man nu... Men kul va de!

Annars så har jag och T suttit och planerat vår lektion med konfirmanderna nästa vecka. Och den blir nog bra!

Känner mig väldigt seg nu! Skulle vilja sova, men jag ska försöka hålla mig uppe till de e dags att sova så att jag sover i natt. Natten till idag vart inge bra nämligen. De gick inte att sova, helt enkelt!
Jag bara störde mig på F som lågg och hostade brevid mig! Den stackarn. För de e ju egentligen synd om honom. Han har ju sån astma och nuu har han börja känna av pollen. Men jag blev nästan förbannad på honom i natt. De var tur att jag la band på mig och höll käften.

Nu ska jag ta mig en duch och sen ska jag göra en god kopp the! Åh, vilket mys!! Man måste ju göra nått för sig själv när man är ensam om kvällarna när sambon jobbar.

Puss och kram!

Kommentera här: