Hattigt värre!

Idag har jag hoppat mellan en massa olika projekt hela dan, men ändå fått en del gjort.

PÅ förmiddagen så föreredde jag lite inför konfirmandlektionen som jag och T sk hålla i tillsammans imorgon och på torsdag, de ska bli kul.
Och sen tittade jag lite på duetterna som jag ska lära ut till Ungdommarna från ungdomsensamblen som kommer imorgon. Spännande värre.
Sen var jag fixade lite skivor för att kunna fixa repskivor till dem med.

Sen gick jag hem och jobbade lite hemifrån.

Sen har jag hunnit vara en sväng i Gimo också och hälsat på svärmor en snabbis.

Jag har också fixat lite i vår trädgåd. Stod i den idag och insåg att ett hörn var alldelses täckt av löv och pinnar och div. vedrester sen trädfällningen, så jag tyckte att nu var de dags att kratta av det hörnet lite, så sagt och gjort...'
Fint värre, blev de!

Sen har jag också suttit och tittat på klipp på sångläraren som är med i Idol när han jobbade med en elev. Och jag måste säga att jag är väldigt impad! Han verkar ju tok bra!!!
Så jag kände lite press att verkligen välja rätt låt till audition så jag har suttit och försökt komma på bra låtar och har väll hittat 4, men jag vet inte om någon av dom e bra... Är de någon som läser min blogg som har något bra förslag kanske? Jag vill ha en låt som ingen annan sjunger. Eller iaf. någon som inte ALLA sjunger.
 De e så svårt. För de hänger verkligen på låten känns de som. Och en kollega på jobbet kom med en bra tanke också; om jag sjunger en ballad och dom säger att dom vill höra nått med mer fart i, vad ska jag sjunga då? 
Bra fråga, nästa! Sa jag.
Ja, ja.. nog med Idol snack för idag... 

Jag har också badat en hund idag. Satt och tittade på Hitta hem och då var de en border collie med där och han var så fluffig och fin så då tänkte jag att jag borde bada min border collie blandning kanske... Så sagt och gjort. Och när jag ändå var i farten så vart de massiv kloklippning också, så då var de gjort!

Nu ska jag ta och sätta mig vid tv:n en stund innan de blir dags att krypa ner och sova en stund, ensam i natt för F jobbar natt från idag och ett par dar fram åt. 
Ja, eller ensam och ensam... man är aldrig ensam i en dubbelsäng när man har två hundar och två katter.

Ha de så bra! 
Kram, kram! 

Kommentera här: