Fredag, Lördag och faktiskt Söndag.

Oj, nu har de gått några dagar och jag har inte hunnit eller orkat skriva så här är snabbt vad som hänt:

Fredag: Jobbade en stund, vi hade ett möte och samtalade om dopet, dopuppföljning osv. igen. Och kom en bit till. Kul och trevligt. Sen gick jag hem och så vart de städning för sen kom de några arbetskamrater hem till mig och vi satt och pratade över ett glas och sen vart de vidare och mötte upp några fler och då vart de middag på Gladan. Mycket gott och trevligt. Efter middagen drog vi vidare till Bowlinghallen och bowlade. De var kul och överraskande. De var folk som man inte trodde som var jätte bra! Kul, kul!
När de var färdigt så satt vi kvar en stund och pratade, sen blev de tvär dött så då gick jag och en kollega i sällskap hem.
När jag kom hem så gjorde jag ett försök att se på så ska det låta på SVT play, men de hackade och höll på så då orkade jag inte längre så jag gick och la mig istället.

Lördag: Vi hade workshop med en man som heter Sten Källman. Vi sjöng musik från Haiti. Helt underbart! Men vad svårt! Svåra rytmer och dessutom att sjunga på kreol!!!
Men de var kul, kul, kul! Som sagt. Alla ni som inte kom, ETT STORT MISSTAG!
Dagen med Sten avslutades med en konsert, de kom inte så mycket folk, men dock lite och de var kul.
(oj, vad jag använder kul, mycket! Men de har ju varit de så...)
Sen kom jag hem och så vart de lite titta på Tv och sen kom To och hälsa på och vi tittade på film. Men jag var så trött att jag somnade! Jag sov rakt igenom hela filmen! Och de var synd för de var en film jag ville se. Men jag får titta på den en annan dag (Benjamin Buttons fantastiska liv).

Ja och nu är de ju faktiskt söndag. Även om de faktiskt för de flesta som fortfarande är uppe vid denna tidpungt på dyngnet tycker att de förmodligen är lördag.

Nej, nu ska jag faktiskt ta och dra mig till sängen och sova på riktigt, så att säga.

Ha de bäst alla ni som läser min blogg!

Ni är bäst!

Kommentera här: