Första träffen med Järn

Idag har jag varit på möte med teaterförening i östeby inför Järnest fångar, ett sommar spel om smeder och Valloner.
De ska jag vara med på i sommar. De ska bli riktigt kul.
Förra året kunde jag inte vara med för att jag en konser som jag jobbade med och hade samtidigt som de skulle spela, så jag fick avstå. Men i år bara ska jag vara med!

Ja och sen kom jag hem och då hade min syster ringt så jag ringde henne och hon ville att jag ska vara barnvakt åt mitt fadderbarn imrogon. De har jag aldrig varit helt själv, så de blir spännande, de e ju bara nån timme men de känns lite nervöst ändå.
Men de går säkert bra. 

Ja, sen var jag och F och To, som var på besök här idag igen (han och F hade fixat våran bil som tydligen hade gått sönder igår) och käkade pizza.
När jag var på väg hem så kände jag att de skulle vara skönt att gå ut och gå en sväng med hundarna, så de gjorde jag. Och de blev en rätt rejäl sväng och de var väldigt skönt faktiskt och nu är båda hundarna väldigt trötta och lugna och de e ju jätte skönt.

Just nu så satt jag och tittade lite på Och så kom Polly på 3:an, men jag har sett den förut så jag tänkte att jag kunde gå och skriva lite en stund istället.

Men nu har jag nog inte så mycket mer att berätta, så jag sätter nog pungt...... här. 

Kommentera här: