Barnvakt

Vilket underbart väder de var idag, fast de var ganska kallt i luften! Så man får ta på sig en varm tröja.

Idag vaknade jag relativt tidigt för att vara en ledig dag. Men de var kanske bäst för jag får ju ändå inte sova så länge om mornarna resten av veckan så de e bara att vänja sig.

Ja och så har jag ju varit barnvakt för första gången idag. De var lite läskigt men kul. De ska jag nog klara igen.
Om man har en skadad fot sedan innan så är de klart att man är lite extra kinkig :) De skulle nog jag också vara.

Annars har de inte hänt något speciellt alls idag...

Har grillat, de va ju gott så klart...

Ja, och på lördag så är de dags för mardröms grejen.... Idol-uttagning!!!
Ush, jag vill inte!!
Men tydligen så ska man tvinga mig.
Men jag är övertugad om att de inte vill ha mig.
Jag är nog inte rätt röst för de som dom vill ha.


Nej, nu ska jag ta en uppfriskande promenad och inte fundera mer på de.

Puss å kram!

Kommentarer:

1 Linda Raudsaar:

skriven

ska du söka!!!! Kör hårt. Du kan och det vet du!!!!!! :D kram

Kommentera här: