Flatebo.se

I helgen så hade vi ett kort läger med konfirmanderna. Fredag eftermiddag/kväll och hela lördagen.
Vii lekte lekar byggde grupp och hade lite tävlingar och så sjöng vi lite sånger och psalmer.
De vart riktigt bra måste jag säga!
Kul va de!

Idag så sitter jag med min tenta.
Den ska vara inne på onsdag!
Och nu känner jag verkligen att de inte känns någe bra alls!
Känns inte som att jag har svart de man vill ha, eller formulerat mig som de vill... Ja, jag vet inte.
Vi får väll se vad de säger.

Jag tänkte att jag skulle tipsa om en sida som säljer kläder, smycken och lite annat smått och gott med kristet budskap. Sidan heter flatebo.se
Här är lite kläder som jag beställt!








Dessa 2 t-shirts finns nu mer i min gardurob!

Nej, åter till tentan!

Puss på er! :)

Kommentarer:

1 Josephine:

skriven

O, så roligt med ditt fina inlägg! Herr M tipsade minsann, så jag länkade från flatebo-bloggen direkt, hoppas det är okej? :)



Stor kram / J

Kommentera här: